BARDIENST 2017 WV de Maaskant

Geplaatst op 20-03-2017  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Harm de Jong

Logo2013

 

 

 

Beste leden van WV de Maaskant.

 

U mag weer aangeven wanneer u een bardienst kunt draaien.

 

U krijgt tot en met vrijdag 31 maart 2017 de gelegenheid om aan te geven welke data (max. 3) voor u makkelijk zijn om aan uw bardienstverplichting te voldoen.

Klik hier voor het barrooster.

 

Wie het eerst komt,  wie het eerst ingedeeld wordt.

U kunt 3 voorkeuren aangeven (aflopend)

 

De periode loopt tijdens het vaarseizoen van de hijsdag in april tot en met 2de hijsdag in november 2017. Onze planner zal met uw omstandigheden (wensen) rekening houden.
Het doorgeven van deze data kan uitsluitend per e-mail naar: tsneidrab.[antispam].@wvdemaaskant.nl
U kunt hier geen rechten aan ontlenen.

 

Data die door onze planner moeilijk zijn in te vullen zijn:
• Alle woensdagavonden tot en met 12 juli (WAC)
• Tijdens de Single en Double Handed 20 en 21 mei
• Tijdens de Race Of The Classics 18 juni
• Tijdens het Zevenvlagen Event op 30 juni t/m 2 juli
• Tijdens het Maascup weekend 9 en 10 september
• Tijdens de Batenburg Race 14 oktober
• En tijdens de LUB 15 oktober

 

Namens de Clubhuiscommissie,
Harm de Jong.

 

 PS: U heeft allemaal inmiddels vernomen van de nieuwe strengere regels die gesteld worden aan het schenken van alcoholische dranken in openbare gelegenheden. Daar is ondertussen, ook bij ons, genoeg over gesproken, het is nu tijd voor afspraken en actie. In 2017 zal u het IVA certificaat moeten gaan halen. Verdere communicatie daarover volgt nog maar het best is als u zelf het initiatief neemt en online de cursus doet en het certificaat haalt. Dat kan bijvoorbeeld heel eenvoudig via:

(PS. Als u zich voor het IVA certificaat aanmeldt kunt u als e-mail adres van de barverantwoordelijke invullen: secretariaat@wvdemaaskant.nl en als naam van de barverantwoordelijke ook:   secretariaat WV de Maaskant.)

 

Ik vertrouw op de medewerking van u allen om onze vereniging ook hierin in een goed daglicht te plaatsen. Dank en tot ziens, Addie van Geel, Commissie Coördinator